söndag 8 maj 2011

Dansavslutning och underbart väder idag

Idag gick jag upp kl 7.30 för att jobba lite medan parenteserna sov. F kom hem vid 8-snåret. Fick inte så mycket gjort som jag hade hoppats.

Grillade sedan marinerade kotletter som vi åt till lunch allihopa och sedan bar det av till Lisebergshallen för dansuppvisningen. Shit vad varmt det var inne i hallen. Kändes som en bastu. Vi hade tid för vår uppvisning direkt efter CS Dance Crew som är svenska mästare i gruppdisco. Kändes inte riktigt som om vi kunde matcha dem men det kändes ändå som det gick bra. Jag missade typiskt nog en snurr, men för övrigt hängde jag med på allt. Sista delen av låten gick jättesnabbt. Kände som Calle hade speedat upp den lite, men det gick även om man inte hann ta ut några rörelser pga det gick så fort.

Nu efter jag suttit några minuter och fikat med mamma och pappa på altanen, så ska jag börja jobba lite igen. Har verkligen inte lust att göra det men det vore toppen om jag hann fixa klart några grejer så jag kan jobba vidare med annat nästa vecka.

Tänkte jag kan försöka locka med att jag får ta en glasspaus om en stund om jag jobbar på ordentligt. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar