onsdag 30 september 2015

Nu har det hänt...

Fredrik har köpt en storleksmässigt (men även minneskortsmässigt) större mobiltelefon än vad jag har, en Samsung Galaxy S6, 32GB!! 


Hade du frågat mig för några år sedan hade jag aldrig trott det skulle hända, då han letade efter så små smartphones som möjligt & han klagade på att jag var & fortfarande är för mobilberoende. 

Senaste året sitter han själv en hel del med sin iPhone 4, vilken är min gamla & superseg, & jag tror inte han kommer sitta mindre med den nya. Nu är han nog fast i smartphonetittarträsket också. :P

Snart blir väl vår familj som en del andra familjer man sett kort på på Facebook, fredagkväll & alla familjemedlemmar sitter i soffan med var sin mobil/dator/iPad eller dylikt. Så socialt (eller inte). ;P

Jag & Fredrik får väl hjälpas åt att mobildetoxa efter föräldraledigheterna är över. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar