söndag 8 juli 2012

Frisk efter två dagars magsjuka och Fredrik har nu semester

Nu är jag frisk igen efter att ha varit magsjuk i två dagar. Så skönt. Även om det var en enklare version av magsjuka, då jag hade diarré men spydde aldrig trots illamående, så blir man ändå väldigt svag. Var nere på 68,9 kg och vände. Har inte vägt så lite sedan jag gick i gymnasiet då jag vägde 65 kg.

Var ganska jobbigt att ta hand om Dante själv när man själv var dålig. Jag kunde dock ta hand om Dante, för riktigt så sjuk var jag inte att det var omöjligt, men varnade Fredrik för att jag kanske skulle kunna ringa honom om det blev för jobbigt. Varken Dante eller Fredrik har blivit smittade som tur är.

Nu har Fredrik äntligen gått på semester, så nu hoppas vi på 4 veckors härlig varm sommarsemester. :)

Åker nog iväg med husvagnen redan imorgon eller på tisdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar