söndag 22 april 2012

Angående alla presenter

Jag ville bara kommentera att jag känner att fokus har hamnat lite fel nu i denna bloggen. Började från och med när vi kommit hem från BB med Dante att lägga upp bilder på alla söta kläder & leksaker m.m. som Dante fått av vår snälla släkt & våra snälla vänner. När jag sedan inte har haft tid eller inte prioriterat att skriva så mycket i bloggen på ett tag & därmed uppdaterat den i efterhand, ibland några veckor senare, så har det nästan bara blivit bilder på alla presenter Dante fått förutom bilderna på honom själv.

Det är absolut inte min mening att det ska vara något extra fokus på presenter. Lade upp bilderna från början för att jag tycker alla bebisgrejer är såå söta. Några veckor senare kände jag att jag inte bara kunde sluta göra det helt plötsligt, av rädsla för att folk skulle kunna tycka det vore orättvist mot dem vars presenter jag inte lade upp bilder på. Inte för att det är så många som vet om eller läser denna bloggen, men för säkerhets skull. Nu är det inte så att någon haft någon synpunkt på detta, ännu iallafall, men jag ber om ursäkt ifall någon tagit illa upp eller ifall jag missat någons present. Jag får fundera hur jag ska göra i fortsättningen. Kommer nog inte lägga upp bilder på alla presenter i fortsättningen, men vill då att ni ska veta att vi inte är mindre tacksamma för de presenter vi inte lägger upp bilder på.

Vill att alla ska veta att vi inte förväntar oss några presenter, så känn er absolut inte tvingade på något sätt att köpa present till Dante om ni kommer på besök. Vi är bara glada & tacksamma att ni vill komma & hälsa på oss.

Tanken med bloggen är mer att beskriva vad som händer i våra liv, hur Dante utvecklas, berätta om diverse projekt vi håller på med samt ge utlopp för åsikter & känslor och annat som man vill ventilera. Ska försöka ha det som mål för mitt fortsatta bloggande.

Sist men inte minst: Tack för att ni tog er tid att läsa detta & tack för att ni hittat hit & läser min blogg!

1 kommentar:

  1. Jag känner igen mig. Vi har fått så himla mycket fina grejer. I början var jag mer noga men nu brukar jag skriva en notis till bilden om Ebba har på sig kläder eller nån leksak etc som hon fått. Man vill ju visa att man har användning av allt fint man fått med :-)

    SvaraRadera