söndag 15 april 2012

Nytt besök i Skara och Skövde 24 - 25 mars

Nu var det alldeles för längesen som jag skrev här. Förstår inte var tiden tagit vägen. Att vara mammaledig är verkligen ett heltidsjobb, men ett mysigt och spännande heltidsjobb (oftast iallafall).

Vi har varit i Skara och Skövde en sväng igen den 24 - 25 mars, då Fredrik på söndagen skulle åka med sin bror Christoffer och deras pappa Kent till Uppsala och se bandyfinalen mellan Villa Lidköping och Sandviken. Det var 29 år sedan Villa var i final senast så jag förstår om de vill åka och se den matchen. Tyvärr förlorade Villa med minsta möjliga marginal. På lördagen åkte vi till Dantes gammelfarmor (Ulrikas farmor) Ingrid i Skövde. Där träffade vi även min (Ulrikas) kusin Caroline och hennes två pojkar Jonathan och Alexander som jag tror blir Dantes sysslingar (rätta mig om jag har fel) samt Lisbeth som är min faster. Försökte få till ett kort med alla sysslingarna, men det var inte helt lätt. Till slut lyckades vi med gemensamma krafter, se nedan. :)

Sysslingarna på den fina filten Dante fick av mormor och morfar


Dante tackar och bockar för de fina kläderna han fick från Caroline med familj och den fina hunden han fick av Lisbeth

Söndagen spenderades hemma hos Dantes mormor och morfar i Skara. Då visade sig Dante från sin bästa sida och log många gånger åt både mamma, mormor och morfar. Blev en riktig slappardag med en härlig promenad i solen.




På kvällen sedan kom Sjöbergarna tillbaka från Uppsala så då åkte vi hem till Gbg igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar