fredag 12 oktober 2012

10 okt 2012: Lek i sanden på lekparken

Igår åkte Fredrik till jobbet redan vid kl 13, istället för kl 18, då de först skulle ha teamarbete och sedan skulle han börja jobba tidigare pga någon av de andra förmännen var sjuk.

Kände att jag skulle bli jätterastlös om jag och Dante skulle vara hemma inomhus själva hela eftermiddagen, så för komma ut lite och njuta av det fina vädret så bestämde jag mig för att vi skulle besöka en lekplats i närheten. Dante fick inviga fleecevästen, den blå regn/vindoverallen samt de fordrade stövlarna som vi nyligen köpte på loppis, så han skulle kunna få prova på att leka i sanden för första gången.

Vi gick till en lekplats inte så långt hemifrån. Först gungade Dante och sedan fick han sitta och leka i sanden. Krattan som jag hade med till honom ratade han helt. Det var mycket roligare att bara gräva i sanden med vanten och vifta bort löven eller försöka äta upp dem. :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar