måndag 15 oktober 2012

Släktbesök & teatershow

I fredags kom Dantes mormor & morfar på besök & stannade över till lördagen.

I lördags kom även Dantes farmor & farfar samt min faster Lisbeth. Vi skulle alla se Galenskaparna & After shaves show "30-årsfesten" på Lorensbergsteatern. Jag, Fredrik & Fs föräldrar skulle gå kl 15 & mina föräldrar & Lisbeth skulle gå kl 19.30. När vi var på showen så passade de andra Dante & sedan tog vi över sedan när det var deras tur att se showen.

30-årsfesten var superbra. Då de firade 30-årsjubileum så bestod showen av ett nummer/sketch från varje år de hållit på. Blev mycket nostalgi när de körde sketcher från bl.a. Macken som man sett när man var liten. 3,5 timme pågick showen, men tiden gick jättefort.

Fs föräldrar stannade över till söndagen & då gjorde vi äppelmos & äppelpajer av alla äpplena från vårt träd. Gjorde lite sockerfritt mos till Dante & en del sockrat till oss. Dantes del ser ni på bilden nedan. Jag styckfryste mos i muffinsformar som jag sedan stoppade i en plastpåse för att spara lådor & plats. :)

På söndag eftermiddagen åt vi Thaimat hos Christoffer & sedan var det dags för sista kursomgången avseende kursen Grodan på babysimmet. Dante fick prova en Baltic flytväst & dyka från kanten med den. Han gillade den inte.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar